لوح فشرده ی تكمیل اظهار نامه ی مالیاتی - اوریجینال
نوشته شده توسط : zarrineh

لوح فشرده ی تكمیل اظهار نامه ی مالیاتی - اوریجینال

لوح فشرده ی تكمیل اظهار نامه ی مالیاتی - اوریجینال

قیمت:12000 تومان

كلیه ی صاحبان مشاغل، شركت ها و كارخانجات و مراكز خدماتی، صاحبان جرثقیل و وانت و كامیون و اتوبوس و ... چه مشمول مالیات چه معاف از مالیلت موظفند صورت عملكرد و ترازنامه و نیز اظهارنامه ی مالیاتی هر سال خود را حداكثر تا پایان تیر ماه سال بعد به اداره ی مالیاتی محل خود تحویل داده و رسید دریافت دارند. به تازگی سیستم ارائه ی اظهارنامه ی اداره ی داریی به شكل الكترونیكی تبدیل شده است. اما دارای نارسایی ها و كاستی های زیادی می باشد. این لوح فشرده یك اظهارنامه ی كامل مالیاتی در نرم افزار اكسل است كه می تواند اشتباهات شما را گوشزد كرده و بسیاری از محاسبات را خودش انجام دهد. با استفاده از این مجموعه می توانید اطلاعات را وارد كرده و نتیجه ی نهایی را وارد نرم افزار اداره ی مالیاتی نمایید.

قابل استفاده برای كلیه شركت ها و مراكز و اشخاص حقیقی و حقوقی.قابل استفاده برای كلیه حسابداران و افراد علاقمند به تكمیل اظهارنامه ی مالیاتی.به ضمیمه ی نرم افزار اظهارنامه ی الكترونیك اداره ی دارایی.به ضمیمه ی یك نمونه فرم تكمیل شده ی اظهار نامه در اكسل.به ضمیمه ی برخی قوانین مورد نیاز برای تكمیل اظهار نامه.100% كابردی.

برخی از ویژگیها
1) قابل استفاده برای كلیه شركت ها و مراكز و اشخاص حقیقی و حقوقی.  2) قابل استفاده برای كلیه حسابداران و افراد علاقمند به تكمیل اظهارنامه ی مالیاتی.  3) به ضمیمه ی نرم افزار اظهارنامه ی الكترونیك اداره ی دارایی.  4) به ضمیمه ی یك نمونه فرم تكمیل شده ی اظهار نامه در اكسل.  5) به ضمیمه ی برخی قوانین مورد نیاز برای تكمیل اظهار نامه.

                     خرید                       












:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 3 تير 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: